Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

úterý 25. srpna 2015

Sovičky

Před několika dny jsem potkala tři sovy.
Jedna si mě nevšímala a čuměla jak vejr, druhá byla vejr a třetí nejdřív čuměla jak vejr a pak si začala hrát na modelku.
Co je?
Jsem fešák, no a má bejt?
Tak ještě jednu a dost!
Mně je to jedno.
Co to děláš?
Jaký fotky?
Co je to blog?
Jo na internet?
Uděláš mi profil na twítterúúúúúúúúúúú?
Založíš mi účet na Gúúúúúglúúúúúúú?
Jak se mám tvářit?
Nebo takhle???
Tohle by byla taky dobrá profilovka, ne?
Nebo se mám chmuřit?
Tak mi dej vědět, až to budeš mít.
Už mě nebavíš.
Mně taky ne.

Mně je to jedno.

Žádné komentáře:

Okomentovat