Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pondělí 10. června 2013

Postavičku v sexi tričku...

Mám dva dny volna - tedy pro normální smrtelníky to znamená, že den a něco málo přes půl neuvidím divadlo. Začala jsem si nedělní volnou chvilku užívat tím, že jsem místo válení se v posteli ostříhala plot, čímž jsem si vysloužila na pazouře puchýř jak pes a vůbec netuším, jak budu válčit se žehličkou. Ještěže přiložila ruku k dílu také Jejka, jinak bych asi skončila na v nemocnici na chirurgickém oddělení - jak je poslední dobou naším rodinným zvykem. Za odměnu jsme od maminky vyfasovali plněné knedlíky s hromadou zelí a pivem, jako závdavek nám byla nabídnuta meruňková zmrzlina. Bohužel meruňku pozřu pouze ve stavu destilovaném, takže jsem zmrzlinu odmítla a dala si druhé pivo. No a zbytek neděle jsem úspěšně prospala.
Můj druhý a poslední den volna - tedy takové moje modré pondělí - jsem se rozhodla věnovat vaření, žehlení a rozličné debordelizaci bytečku. Na zahřátí jsem si chtěla dát panáka, ale mi došlo, že bych neměla tolik chlastat - už je tady podzim a já si vůbec nepamatuju, že bylo nějaké léto.
Nebo že bych zapomněla nastavit správně kalendář???
Každopádně doma chodím okolo zapnutých kamen oděná velmi sexy... zelené tričko, přes něj kostkovaná černobílá vesta a navrch růžovozelenobílý svetr. Modré theplaky a tlusté pruhované fusekle na nožkách nacpaných do starých pantoflí bez labutěnky.
No holka jak lusk....

Žádné komentáře:

Okomentovat