Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

sobota 1. června 2013

...a voda se valila plnými doušky...

Naše divadlo patří mezi dříve narozené a tu a tam ho trápí nějaký neduh, většinou spojený s počasím. Především s vlhčím počasím. A tak včera zdánlivě nebylo jiného východiska, než požádat jednoho z kolegů o nepatrnou výpomoc:
"Kolego, vedle v šatně kape ze stropu voda, tam vzadu u okna vedle záchodu, dali jsme pod to kyblík, můžeš ho, prosím, tu a tam zkontrolovat?"
"Jasně, jsem tu do nevidím, to není problém, tu a tam ho klidně zkontroluju ."

..... čas ukrojil několik hodin .....

"Tak kolego, jak to vypadá v tý šatně?"
"Hrozně, kyblík už dávno přetekl, voda se z něj valí a už je dávno úplně nacucanej koberec, a jak prší víc, tak to taky víc kape."
"Propána, proč jsi ten kyblík občas nevylil, vždyť umyvadlo je hned vedle???"
"Vždyť ty jsi mi o vylévání kyblíku nic neříkala, ty jsi chtěla, abych ho jen kontroloval!"

6 komentářů:

  1. Koukám, že kolega selskej rozum nevede. o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už kolikrát uvažuju, jestli není chyba na mé straně, protože snad ani není možné, aby se nám poslední dobou tolik blbců urodilo. V divadle se letos vyskytují ve velmi hojném počtu. A nebo se mi to zdá? Nebo jsou všichni blázni a jen já jsem letadlo...???

      Vymazat
    2. Já jsem rozhodně autíčko. Případně ponorka.

      Vymazat
  2. ještěže tam zas po letech nehořelo! On by se jistě vydržel dívat... beze slov... některé věci nelze pochopit, ani uchopit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hoření jsem si tam s jiným teletem užila dvakrát. :D

      Vymazat
  3. Ježiš, tady je krásně!!! Prdlá prvomatka :))))))

    OdpovědětVymazat