Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

neděle 27. ledna 2013

Emoční vír

Dnes v noci jsem si v divadle zalezla do koutku a když se skoro všechno ztišilo, četla jsem... četla jsem si až do rána... Blog... deníček... zpověď... já prostě nemůžu přijít na to správné slovo. Pro autora dejme tomu takový maličký ventilek, pro mne zdroj čehosi, co ještě neumím pojmenovat. Snad léčba slepoty... zdroj energie... životní hodnoty... Jsem zmatená a rozpačitá.
Můj emoční zmatek, vzniklý čtením vlčího blogu se ještě nestačil uklidnit a už nastupuje další vlna bouřlivých emocí... jiný blog, jiný příběh... ale stejně obdivuhodný. Dnešní noc v divadle jsem ho nestačila dočíst, natož defragmentovat emoce...  Ale jsou skoro stejně silné jako ty vlčí...

Žádné komentáře:

Okomentovat