Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 28. srpna 2020

Dáreček

Pošta mi dnes doručila veliký balíček. Vlastně téměř balík. I zaradovala jsem se, co jsem si kdy objednala hezkého a těšila jsem se na překvapení. Jen co jsem rozstřihla pásku, Fanda už se chystal vizitírovat, co je pro něj uvnitř schováno.
"Jedeš, to je moje!" zahudrovala jsem, ingorujíc adresu odesílatele.
Fanda po mě loupnul očkem, myslím, že se šibalsky usmál a způsobně čekal, až otevřu krabici.

No tak tedy dobrá, byla jsem za blbečka i před tím kocourem.
Stávají se horší věci...

Žádné komentáře:

Okomentovat