Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 27. srpna 2020

Černá Číča - odchyt III

 Odchyt třetí se nepovedl. Zkoušela jsem přepravku, košík jako minule, košík zcela jiný, leč Černá Číča usoudila, že jsem trapná a odešla přes zahrady neznámo kam.

Je mi kočičky líto, protože tlamku má oteklou velmi nehezky a asi jí to dost bolí. Veterináři jsem se do telefonu omluvila, že se mi to zkrátka nepovedlo a další termín máme 3. září. Netuším, jak jí lapím. Koupila jsem si podběrák na ryby, se kterým trénuji na domácích kočkách, které mi už po několika postupech daly jasně najevo, kam si ho mám strčit.  

Držte mi palce, protože ona lékařský zákrok opravdu potřebuje. 

Snad se mi to povede...

Žádné komentáře:

Okomentovat