Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

sobota 13. července 2019

Kvíčala

Na jaře roku 2014 mne okolnosti donutily stát se po letech opět motorizovanou dámou a pořídila jsem si krásnou maličkatou třídveřovou Pumičku, se kterou pár let celkem spokojeně brázdila naše silncie, hvozdy a tankodromy. Ano, moje maličká Kvíčalka měla určitá omezení, jako že nebylo dobře vidět na silnici díky jejím titěrným rozměrům a coby sporťáček nadskakovala i po přejetí listu, zato do zatáček mohla jezdit dvoustovkou a hodně lidí se za ní se zalíbením ohlíželo. Velkou výhodu měla také v tom, že když někdo chtěl něco odstěhovat, s lítostí jsem musela své služby odmítnout pro její nedostatečné rozměry a každý to dobrovolně musel uznat.

Po dvou letech - v září 2016 - jsem jí nechala odvézt k zaručeně spolehlivému a kvalitnímu autoopraváři, který jí měl dát dohromady, vyspravit, co se vyspravit dá a udělat novou technickou. Pán mi vrátil Kvíčalu v červenci 2017 s novou technickou, leč v naprosto dezolátním stavu a nechal si za to zaplatit opravdu velkou částku. Byla jsem na mrtvici a chtěla pana opraváře nějakým obzvlášť trýznivým způsobem zprovodit ze světa. Kvíčalku jsem tehdy za další nemalý peníz dala dohromady, ale už nikdy nejezdila tak, jako před zásahem pana opraváře, jehožjménonechcivyslovit.
V každém případě už jízda Kvíčalou nebyla, jak dřív, nějak jsem se s ní bála jezdit, ale doufala jsem v lepší zítřky. Našla jsem si nového a tentokrát opravdu spolehlivého pána opraváře a dala mu Kvíčalu, aby jí připravil na technikou. A jaké bylo moje divení, když jsem se dozvěděla, že pan opravář jehožjménonechcivyslovit se na veškeré opravy vykašlal, spodek místo vyvaření jen něčím natřel a za velký peníz mi z celkem dobrého vozítka udělal vrak, který už technickou bez investice kolem cca 70 000 korunek českých neprojde ani náhodou.
Kvíčala se tedy stala neprodejnou a skončila rozebraná na náhradní díly.

2 komentáře: