Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

sobota 9. července 2016

Obecní blázen

Přišel mi dopis. Byť nebyl do vlastních rukou, ba ani do cizích, byť byl naprosto obyčejný, paní Poštovní se snažila mi ho předat osobně, aby si mě prohlédla.
Ale proč ne, každá obec má svého blázna, tak proč bych jím u nás nemohla být právě já?

"Cháááá, tam bude určitě faktura za pobyt, hlídejte jí, hoďte na ní síť, není nebezpečná? Já už si dávno myslela, že je divná a na mý slova došlo!" Na paní Poštovní bylo vidět, co se jí honí hlavou. Bakšiš jsem jí nedala.
No ano, měla pravdu, přišla mi faktura z blázince... ale přesto zatím nejsem zařazena mezi klienty psychiatrické nemocnice.

Zatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat