Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

neděle 10. srpna 2014

Prázdniny jak malované

Nechápu, jak jsem při zrodu tohoto občasníku mohla psát téměř denně. Snad byla situace jiná, bylo víc času, byla jsem mladší... copa já vim.
Ne, že by se nic nedělo, i nápadů mám spoustu, ale než se dostanu k psaní, tak mám vymeteno a písmenka nechtějí skákat na monitor.
Plánovala jsem si srpen pracovně i soukromě trošku volnější, ale opět jsem svýmí plány rozchechtala toho tam nahoře. Místo volna a plácání se někde u vody a na sluníčku dřepím v divadle nebo doma padnu do postele a jsem kolikrát ráda, že zvládám nejnutnější životní potřeby.
Práci pro čtyři děláme z finančních důvodů tři a když 2. července přinesla jedna kolegyně neschopenku, začalo to být zajímavé. Do konce měsíce jsme se plácali všelijak, tu a tam zakočili kolegové, což bylo snesitelné do té doby, kdy se zhroutil jeden kolega a po manželce poslal neschopenku taky.
Seznam toho, co chci a musím udělat doma a na našem domečku utěšeně narůstá a já při pohledu na něj dostávám osypky. Když mi někdo vypráví, jak se měl krásně na dovolené a že ještě aspoň na týden někam pojede, praštila bych ho.
A nová sezóna už buší pěstičkama na dveře docela intenzivně a tak jsem zvědavá, jestli alespoň pár klidnějších dní urvu, či co si zase ten srandista tam nahoře na mne vymyslel.

Žádné komentáře:

Okomentovat