Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pondělí 27. května 2013

Cos to provedl, Pepiku?

Už jsem se mé drahé kolegyňky napomlouvala dost a slíbila jsem si, že už jí nechám být. Jenomže ta prostoduchá dušička nepřestává překvapovat a dneska zabodovala tak, že se musím o její perlu podělit.

Požádala jsem jí, aby předala dopis Josefu Novákovi. Chvíli si obálku soustředěně prohlížela a poté z její tlamičky vypadl skvost:

„Já  nevím, pro koho to je, já tady znám několik Nováků. Nahoře sedí Jaroslav, vedle Pepa a ve druhém patře Petr… ale Josefa neznám ani jednoho.“

3 komentáře:

  1. XD Začínám mít tu slečnu ráda.
    Vždy mě pobaví a zvedne mi jak náladu, tak sebevědomí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebyla tak unylá a drzá, tak by mi jí bylo i líto... Ale když se blbost vede ruku v ruce s blbou povahou, už ji litovat ani nedokážu.

      Vymazat
  2. :-D Alfo, díky, opět si mně vylepšila mojí hluboce pokleslou náladu!! (Ne, že bych ti tedy záviděla tu spolupráci.)

    OdpovědětVymazat