Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 18. června 2015

Perličky z obchodního

Naše divadlo vydává takový pidi interní zpravodaj a (já dobře vím, že se to nemá) tentokrát mi to opravdu nedalo a musela jsem obšlehnout něco poznatků z předposlední stránky s názvem PERLIČKY ZE ZÁPISNÍKU OBCHODNÍHO ODBORU.

Autory následujících výroků jsou diváci ND, texty dodali zaměstnanci obchodního oddělení ND.
- Dobré ráno, můžete mi prosím sdělit, od jakého věku počítáte seniory? A pokud jeden z manželů nedosáhne toho věku, musí druhý chodit sám, anebo si najít jinou partnerku?

- Měla bych zájem o dva lístky v nějaké viditelné oblasti.

- Vážení, v příloze zasílám objednávku na předplatné S3. Vzhledem k prvnímu dvojčíslí mého rodného čísla 25 a k tomu odpovídajícímu stavu sluchu bych uvítal jakoukoliv minimalizaci vzdálenosti mezi jevištěm a mými ušními boltci. Předem za každý takto ušetřený metr děkuji.

- Dobrý den, já bych se ráda informovala, co je to ta galerie k stání?
- Tam se stojí.
- Takže, kam si tam jako sednu?

- Dobrý den, ta faktura se mi nelíbí. Dá se s tím prosím něco dělat?

- Dobrý den, já bych k vám chtěl dneska v 5 přijít s Aničkou na představení. Co mi na to řeknete?

Pokladní: - Chcete uplatnit seniorskou slevu?
Zákaznice. - A pro důchodce byste slevu neměla?

- Dobrý den, měla bych prosbu, zda by se mohla opera Don Giovanni dne 25. 10. 2014 v 19:00 ze Stavovského divadla přesunout do Národního divadla. Moc děkuji za pochopení a jsem s pozdravem....
Pán z Prasečkova

1 komentář:

  1. Lidova tvorivost!!! Tam cerpají namety i ty nejlepsi dramatikove!

    OdpovědětVymazat