Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 5. února 2015

Čas rány hojí, ale pomalu

Mám po dlouhé době dva dny volna a snad bych radši byla v práci, abych mohla myslet na něco jiného. Včera jsem vzpomínala na výročí svatby babičky a dědy, jejichž svatební fotografie celou tu dobu visela v jejich ložnici... a po jejich odchodu visí tahle fotografie v bytě mém. Povídám si s nima a jestli si někdo myslí, že jsem cvok, tak je mi to jedno.

Dneska by pro změnu měla babička narozeniny. Kulaté, sté. 
Shodou rodinných náhod by měl dnes narozeniny i můj táta. Loni jsme je ještě oslavili.
Letos jen můžu do prázdna říct to, co jsem nestihla...

Za ty, co odešli, často zapálím svíčku. Jen tak, bez nějakého zvláštního důvodu. Jen jako vyjádření svého vnitřního pocitu, že mi chybějí.

Ale dnes zapálím svíčku hlavně za tyhle dva.
Přestože se v životě neměli rádi a nemohli spolu být v jedné místnosti, zapálím jim jen jednu svíčku.
Chybí mi oba. Každý jinak, ale stejně silně.

Je mi smutno.

3 komentáře:

  1. První únorový týden je -zdá se- stvořen pro smutnění. Snad zas bude líp... tedy lehce radostněji ...alespoň....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude, i když na ně budu (budeme) myslet asi pořád. Jen ten začátek února je takový... intenzivnější...

      Vymazat
  2. Alfo, jsem v podobném rozpoložení...Babička odešla 1.února. Letos je to 16 let. Děda měsíc po ní. Cvok nejsi, taky s nimi vedu debaty...(a chodí za mnou... více děda :-) ) A dnes jsou moji rodiče spolu 45 let. Je mi tak nějak smutno, že to tak utíká. Nám všem...

    OdpovědětVymazat