Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 20. února 2014

Těžký život fifleny

Loni - nevím už přesně kdy - jsem tady otravovala, když mi zdechnul mobil a vybírala jsem si nový. Vybrala jsem si a dodnes tvrdím, že dobře. Zatím jsem s ním maximálně spokojená a moje milé pádlo funguje, jak má. Pak nastal nervák, když jsem mu kupovala futrálek. Ale nakonec jsem si taky vybrala, krásnej, přítulnej a červenej... prostě ťuťu a vrněla jsem jako kotě. Poté nastalo období, kdy jsem nic neřešila, protože nebyl důvod.
Až teď, jejda... pouzdýrko se mi začalo rozpadat a to samé jsem nesehnala. Na aukru nabízeli jedno růžové a jedno s émerickou vlajkou - huš.
A na íbeji jich nabízejí kolem 800 typů, z nichž je asi 200 nejkrásnějších.
A co si má teď chudák fiflena počít...???

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Byl to boj, ale nakonec zvítězil opět červený, ale tentokrát kožený, který by měl něco vydržet. Doufám ale, že než dorazí z Izraele přes Ameriku, tak můj současný mobil bude ještě fungovat. Prozatím jsem si na něj koupila bílý, který bude za chvíli obstojně zasratý, ale už aby to bylo, protože ho zatím věčně hledám na stole plném lejster...

      Vymazat
  2. Červená je dobrá volba :-D Tak ať pouzdérko brzy doputuje a dlouho vydrží! Já stále k plné spokojenosti válčím s osm let starým véčkem bez pouzdérka a služebák dotykáč, co mi jde na nervy už brzy vrátím omlácený bez pouzdra ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, véčko... Já měla dlouho http://www.mobilegazette.com/sony-ericsson-z710i-06x05x20.htm , ale nestíhal pracovním požadavkům, v práci jedeme hodně přes internet... Ten telefon mám ještě doma, vydržel hodně a byl hezkej a dobře se držel a bez futráklů a... stejská se mi.

      Vymazat