Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 1. srpna 2013

Hledá se říďa...

Dneska jdu do divadla až večer a trošku jsem zalitovala, že neuvidím našeho nového říďu v den jeho slavnostního nástupu. Tož jsem si ráno lupla dva prášky na hlavu (to počasí mne umoří...), uvařila si kafe a jala se brouzdat internetem. A na TWITTERU jsem našla zprávičku, kterou jsem okamžitě volala do práce, kde všichni stále v pozoru a s chlebem a solí čekali na páně ředitelův slavnostní příjezd. Silvestr si dokonce kvůli tomu vzal i kravatu... :DDD).
No, ten nahoře se zase vesele zachechtal.
A já koneckonců taky.

Národní divadlo měl od dneška řídit nový šéf, Balvín ho odvolal
Ministr kultury Balvín nečekaně odvolal ředitele Národního divadla Buriana
Balvín odvolal ředitele Národního divadla Buriana, chce vypsat nové výběrové řízení

1 komentář:

  1. http://www.mkcr.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/-tiskove-prohlaseni-ministra-kultury-k-odvolani-generalniho-reditele-narodniho-divadla-187047/tmplid-228

    OdpovědětVymazat