Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pondělí 11. března 2013

Neprošlo to...

Já věděla, že to neprojde, ale zkusit jsem to mohla...
Počasí se ustálilo na hnusu, díky čemuž mne přestala bolet hlava, cpu se koulema pana Mozarta, koupila jsem si čtečku paměťových karet a žehlení jsem odložila na zítra, protože do práce jdu až pozítří.
sousedovic pískoviště

1 komentář:

  1. Taky jsem se těšila na teplo a tulipánky čučící ze země a šeřík. Tohle mě už nebaví.

    OdpovědětVymazat