Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pondělí 4. února 2013

Znásobit 3x a je to jako u nás doma...

2 komentáře:

  1. Miluju Simon's Cat! Ten chlap ví, o čem kreslí :-)) Loni jsme měli úžasný stolní kalendář s cocourem- ale letos vůbec nebyl k mání!! :-((
    I knihu vtipů jsem k Vánocům zakoupila. Na dobu nemoci a nudy je ideální ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, Simonovy kočičky nemají chybu. Loni jsem měla Simon´s diář, letos jsem ho nesehnala. A knížku jsem dostala k Vánocům od Martinky (moje mladší mimi). Je super, hlavně, když na jednoho padne splín. Tu a tam do ní čučím, i když už všechny obrázky znám nazpaměť.

      Vymazat