Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

středa 27. února 2013

Lenivej hamoun a škrt

Lakomost a nepřejícnost Silvestrova projevila se v okamžiku, kdy se mne opatrně zeptal, co chci ke svým květnovým narozeninám za věcný dar.
"Nového digitálního fotoaparátu se mi zachtělo, drahý..." špitla jsem nesměle.
"Máš dva Nikony, kompakta a zrcadlovku s kdovíkolikama objektivama..." podivil se Silvestr.
"Já vím, ale já jsem si vybrala takovýho drobečka... má docela slušné rozlišení a mají k němu i hromadu příslušenství, mohl bys mi pak k červnovému svátku a k vánocům něco dokoupit a nemusel bys mít starosti, co mi máš koupit za volovinu..."
"No já nevím... když už sis ho ale vybrala... tak dobře... no tak ukaž, kterej to je??? Tenhle? Hezkej... cože? He??? Takovej křáp???  To, já ti pořídím jinej... sejmu tu jabloň na zahradě a pořídím ti luxusní Apple Camera Obscura made in Pentax Silvestr. To a tvoje Nikonítka ti budou muset stačit, na tenhle krám bych musel vzít měsíčně aspoň dvě služby navíc a to se tedy, beruško milá, ani za mák nechce."
Hmmm, a mám po ptákách  megapixlech ...

1 komentář:

  1. Já si vybrala v téhle ceně to nejkrásnější (pro mě) auto :D

    OdpovědětVymazat