Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

středa 20. února 2013

I pagliacci

Když přijdete ráno s obstojnou náladou do zaměstnání, do kterého se po dlouhé době i docela těšíte a snažíte se v dobré víře něco vyřešit, něčemu pomoct a něco z vlastní vůle navíc udělat a dostanete za všechno obratem vynadáno, hned získáte další chuť a elán do další práce a den je ještě mnohem, mnohem hezčí.

3 komentáře:

  1. Kdo něco umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Kdo to neumí učit, ten to řídí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nebo já jsem ten aktivní blbec. To je taky varianta. Každopádně to neřeším, protože by to nedopadlo dobře. Už takhle jsem poslala do řiti víc lidí, který bych tam normálně neposlala... No, třeba je to tim, že jsem tam byla posledních 14 dní skoro furt... Pořád ale věřím, že to nakonec dobře dopadne. Asi jsem opravdu blbec... aktivní a navrch ještě naivní... :D

      Vymazat
  2. Naivní jsem někdy taky. Až mi to někdy příjde nezdravé.

    OdpovědětVymazat