Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 25. ledna 2013

U všech žížal

Přestože pravidelně ráno vstávám a probouzím se v poledne, dneska se to zatím nedaří. Poledne je za pár a já mám co dělat, bych udržela víka. Doma se mi nějak vykumuloval binec, takže bych potřebovala dát byt do stavu, aby mne nešlehlo, až v neděli dopoledne přijdu z divadla. A zatím jsem se dopoledne akorát dokázala  přežrat. Takhle nezhubnu...
A taky bych měla jít volit... Ale koho, u všech žížal, koho???

4 komentáře:

  1. :-) momentálně mě trápí úplně stejné problémy.
    S tím, že to hubnutí odkládám a odkládám a až se léto v plavkách zeptá, tak odpověď bude jasná na 1.pohled...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hubnutí už asi dva měsíce odkládám na "od zítřka"... Ale už opravdu od zítřka hubnu!

      Vymazat
  2. Je lehce před 9 ráno. Pesové vyvenčení a za chvilku dopeču dva chlebíky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom je venku taková kosa, že by ani psa nevyhnal...

      Vymazat