Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 18. ledna 2013

Petice za pívo a párek!

Dnes, courajíc s maminkou po Václavském náměstí, podepsala jsem u stánku s klobáskami petici za zachování těchto stánků. Protože Venclplac bez "rakoviňáků" a kouře a vůně při jejich opékání, by už nebyl Venclplacem, ale jakousi pochybnou uličkou s pochybnými živly...
Dala jsem si Václavskou klobásku s hromadou hořčice a bylo to veliká ňamka. Jen o chlebík jsem se podělila s jedním holubem. Dala jsem mu ho za jeho akrobatický výkon při přistávání na kluzké ploše.

3 komentáře:

  1. To je poradna dieta. To by se melo zachovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, navíc to fakt byla veliká dobrota...

      Vymazat
  2. Až pojedu kolem, taky podepíšu petici :)

    OdpovědětVymazat