Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 25. ledna 2013

Hotovo bez třetího kandidáta

Tři dny volna utekly jako voda a já se pomalu zase chystám do našeho kulturního svatostánku a kupodivu se vůbec, ale ani maličko, netěším. Poslední dobou jsem nějaká divně znavená a přestože mám zimu a snih docela ráda, už se těším na jaro. Ani nevím, co zítra hrajem. Můžu se sice podívat do diáře, ale nechám se raději překvapit... (Snad to nebude představení, které mne dokáže rozdráždit... tak jo, bude, podívala jsem se...  překvápko se nekoná...)

Jo, a taky jsem byla volit. Z pána, který seděl za stolečkem v naší volební školičce, jsem lístek s třetím kandidátem nevymlátila a tak jsem volila, jak jsem volila, není mi z toho úplně nejlíp, ale volila jsem toho, kdo mi míň vadí (šíliené kriterium pro volbu hlavy státu), ale já prostě toho Miloše nemůžu i když se snažím.

2 komentáře:

  1. Já se nehorázně těším na jaro a teplo.
    Volby mám z krku a doufám, že ta agrese ostatních lidi a ta nesmyslená masáž už brzy poleví.
    Než aby to motivovalo, tak to akorát demotivuje a naprosto otráví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč. Ať jdou všichni kandidáti do Prahy, do Podolí, do .... Cimrman na Hrad! Už aby byl od těch voleb klid. Stejně je to taková prapodivná taškařice, která se nehodí ani na má vetchá prkna...

      Vymazat