Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

úterý 22. září 2020

Pakt o paktu budoucím

Jmenuji se Miky Lucky Life, ale doma mi většinou říkají Fanoušku, Fando a když zlobím, což mi jde, tak Františkunesermě. 2. října mi bude už rok, tak jsem velkej chlapík. Mám spolubydlící skoro šestnáctiletou Sibiřku, ale ta už si se mnou nechce moc hrát a už vůbec ne strhávat záclony, když se k nám domů dostane moucha nebo můra. Dvounožci mi slíbili, že začátkem listopadu dostanu kámoše, který mi s demolicí bytu pomůže, tak už se moc těším.

Tak těmito slovy jsem se uvedl do jedné sociálněsíťové skupiny koček, jako jsem já. A jeden čiperný kocourek mi odpověděl, já pak jemu a i když se neznáme, rozvinula se mezi námi zajímavá a plodná debata:


Joaquin: Neboj, kámo, pak na to vlítnem spolu!

: Joooo! To bude bžunda.... Největší legrace je, když Dvounožce podrážím nohy. Ta pak krásně ječí a honí mě po bytě a když se nechám jakoby chytit, tak mě děsně zlochtá. Jo, a taky mě vodí ven na zahradu a po ulici okolo baráků, co bydlíme. Jen musím být na vodítku, ale neboj, není to tak zlý, dá se na to zvyknout a je to docela psina. V okolí bydlí samí mrňaví čoklové, kteří se mě bojí. A naučím tě spoustu všiváren, užijem si to!

Joaquin: Tak bezva, už se těším a pak se tomu zachechtáme!
Jo, a právě se láduju paštikou a předím sem mámě uzmul trochu mlíka, ale ta mi za chvilku zdrhla a já ječel, kde je mlíkárna a tak mi moje Dvounožka musela dát paštiku. Nooo a pak se máma slitovala a s bráchou poctivě cucáme.

Já: Jen cucej, dokud to jde. Ale naše Dvounožka má taky mlíko, má ho v pixle od Gimped, je moc dobrý a když nám ho dělá, tak ho žeru přímo z pixly ještě nezředěný vodou. No, chlapče, ještě tě sice neznám, ale už se mi začínáš líbit. Myslím, že to spolu dáme a budeme fakt vražedná dvojka. Já jsem totiž velký zabiják, před chvílí nám do bytu někudy vlítla obrovská kobylka a já já sám zabil a sežral!!! No kámo, kam se na to hrabe paštika!

Joaquin: No bééézva, u vás se mi bude líbit, se navzájem naučíme voloviny, ať má Dvounožka veselo. Téééda. ty seš borec, já zatím potrénuju aspoň mouchy, mám tu učitelů dost!

Já: Jasně!!! Uč se a snad přijdeš s novými nápady. Já jsem se naučil otevírat skříně a když otevřu jednu v kuchyni,ukradnu tam rohlík a pak ho rozžvejkám a vyplivu Dvounožce v posteli. To si nedovedeš představit, jaká je to pak prča, když to zaschne a ona si chce jít lehnout!!!

Joaquin: No týýýjo, to bude bžuuunda!!! Ale já jako správné mimino už jdu spinkat.


Já: Chlapče, ty jsi božovej!!! Jen ta poloha je nějaká nudná. Naučím tě lepší...


No a pak už ten malej cvrček usnul. Ale ozvala se mi jedna fakt krásná kočka a ona to byla moje rodná ségra!!! Teda ta vyrostla, od té doby, co jsem jí viděl naposledy....


Melody: Melody zdraví bráchu! Škoda, že nejsme spolu, to by ta tvoje Dvounožka už neměla záclony nikde!

No, co vám mám povídat... ze ségry se vyklubala luxusní Kočka! Škoda, že je to příbuzná a že jsem kastrovanej... Kdyby ne, tak...

Žádné komentáře:

Okomentovat