Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 20. srpna 2020

Černá Číča - odchyt II

ATB pravidelně podávaná v kolečku gothaje zabrala a kočička se zbavila hnusých hnisavých hlenů. Připravila jsem Fandovu přepravku i s povlečením s tím, že když kočka nevleze do přepravky, hodím přes ní hadr a tak jí chytím. No… neprošlo to. V zoufalství jsem vzala košík na prádlo a když Číča baštila, přiklopila jsem jí košíkem.  Měla jsem co dělat, abych jí udržela, ale s pomocí povlečení se mi podařilo jí nasoukat do přepravky.

Na veterině se to obešlo bez demolice, protože jsem použila trik, kterým jsem jí znehybnila při dávání spot onu. Veterinář usoudit, že již je v takovém stavu, aby mohla podstoupit přispání a operaci tlamky (má veliký otok na spodní čelisti) a případnou kastraci. Na to máme přijít za týden.

Černá Číča

Vzhledem k tomu, že nedošlo k žádné demolici ordinace a k žádnému lékařskému zákroku, nic jsem neplatila. 

Za týden to bude asi zajímavé.  Doufám, že se mi povede trik s košíkem….

Žádné komentáře:

Okomentovat