Autory následujících výroků jsou diváci ND, texty dodali zaměstnanci obchodního oddělení ND.
- Dobré ráno, můžete mi prosím sdělit, od jakého věku počítáte seniory? A pokud jeden z manželů nedosáhne toho věku, musí druhý chodit sám, anebo si najít jinou partnerku?
- Měla bych zájem o dva lístky v nějaké viditelné oblasti.
- Vážení, v příloze zasílám objednávku na předplatné S3. Vzhledem k prvnímu dvojčíslí mého rodného čísla 25 a k tomu odpovídajícímu stavu sluchu bych uvítal jakoukoliv minimalizaci vzdálenosti mezi jevištěm a mými ušními boltci. Předem za každý takto ušetřený metr děkuji.
- Dobrý den, já bych se ráda informovala, co je to ta galerie k stání?
- Tam se stojí.
- Takže, kam si tam jako sednu?
- Dobrý den, ta faktura se mi nelíbí. Dá se s tím prosím něco dělat?
- Dobrý den, já bych k vám chtěl dneska v 5 přijít s Aničkou na představení. Co mi na to řeknete?
Pokladní: - Chcete uplatnit seniorskou slevu?
Zákaznice. - A pro důchodce byste slevu neměla?
- Dobrý den, měla bych prosbu, zda by se mohla opera Don Giovanni dne 25. 10. 2014 v 19:00 ze Stavovského divadla přesunout do Národního divadla. Moc děkuji za pochopení a jsem s pozdravem....
Pán z Prasečkova |
Lidova tvorivost!!! Tam cerpají namety i ty nejlepsi dramatikove!
OdpovědětVymazat